Verkkokoulutus

On mentävä ulos, jotta voi tulla sisälle.

Verkkokurssit

Kaikki verkkokoulutukset ovat videoina, niin niissä on myös tekstit, jos et halua kuunnella, niin voit sulkea äänet pois ja lukea pelkkänä tekstinä. Jos sitten myöhemmin haluat sopivassa tilanteessa täydentää oppimaasi, niin voit kuunnella videoista myös äänet.

Miellejärjestelmät - avain itse- ja ihmistuntemukseen

• Haluatko tutustua paremmin ihmiseen, joka itse olet? Tällä kurssilla voit tehdä sen NLP:n keinoin (Neuro Linguistic Programming) helposti ja hauskastikin.
  • Samalla opit mielenhallintaa, sillä NLP perustuu mieleen ja miellejärjärjestelmämme ovat tämän kurssin ytimessä.
  • Koulutus on ehdottomasti myös osa henkistä ja sisäistä kasvua.
  • Tämän kurssin voit ostaa lähettämällä minulle sähköpostia: vuokko.travanti@gmail.com

Motivoi ja motivoidu

• Me motivoidumme eri tavoin, jokainen omalla tavallamme. Se, mikä motivoi minua, ei ehkä motivoikaan sinua.
  • Joku motivoituu sisäisesti ja itsenäisesti, toinen tarvitsee motivointia muilta. Joku motivoituu vasta, kun jokin asia on ongelma, toinen tarvitsee täsmätavoitteet, mihin pyrkiä.
  • Opimme erilaisia tapoja motivoida ja motivoitua NLP:n keinoin. Tavoitteena kurssilla on tunnistaa eri motivoitumismallit ja oppia hyödyntämään niitä omassa työssä ja elämässä yleensä
  • Kurssista on hyötyä sinulle, joka haluat oppia motivoimaan itseäsi tai vaikkapa läheisiäsi paremmin. Kurssi sopii myös sinulle, jonka työhön tai harrastuksiin kuuluu muiden motivointi.
  • (kuva Pixapay/Gerd Altman)
  • Tämän kurssin voit ostaa minulta lähettämällä sähköpostia: vuokko.travanti@gmail.com

Jaksaa, ei jaksa

• Oletko huolissasi omasta jaksamisestasi?
  • Usein jaksamattomuuden taustalla on monta syytä. Varsinkin, jos jaksamattomuus on jatkunut pitkään.
  • Tämä kurssi vie sinut löytöretkelle mieleen, jonka hallinnasta jaksamisessa nimenomaan on kyse.

Hallintadraamat ihmissuhteissa

• Tämän koulutuksen tavoitteena on tuottaa osallistujilleen itsetuntemusta ja ihmistuntemusta sellaisissa vuorovaikutustilanteissa, joissa tunnemme energioittemme valuvan kuin hiekka käsistämme.
  • Koulutus tuottaa ymmärrystä siihen, minkälaista hallintadraamaa itse käytämme erilaisissa vuorovaikutustilanteissa ja opettaa myös tunnistamaan toisten käyttämät hallintadraamat esim. parisuhteessa, työssä, ystävyyssuhteissa, perheen kesken jne.
  • Kun opimme tunnistamaan hallintadraamat, voimme elää vapaammin tässä ja nyt ilman että hallintadraamat vievät energiamme ja kuluttavat meitä.
  • Tutkimme myös varhaisten kiintymyssuhdemallien vaikutusta nykyisiin ihmissuhteisiimme
  • Koulutus on osa henkistä ja sisäistä kasvua

Intuition voima

Kuva: Pixapay/Gerd Altman

Intuitio on sisäistä näkemistä, sisäistä kuulemista ja tuntemista - ikään kuin meillä olisi sisäiset korvat, joilla kuulemme tarkemmin, sisäiset silmät, joilla näemme paremmin ja syvemmin. Intuitio on kuin tuntemista sydämellään.

• Sisäinen näkeminen tarkoittaa itsensä tuntemista niin hyvin, että voi toteuttaa omia parhaita puoliaan.
  • Se on elämän kokonaisvaltaista näkemistä, kokemista, kuulemista ja elämistä tässä hetkessä.
  • Menneisyys ei toista itseään opittuina kaavoina ja totuttuina tapoina löydettyämme yhteyden intuitioomme. Elämämme saa uusia merkityksiä ja sisältöä.
  • Tällä kurssilla syvennymme tutkimaan intuitiota monin eri tavoin. Voit tutkia sitä, minkä kanavan kautta juuri sinun intuitiosi viestii sinulle.
  • Opettelemme vahvistamaan intuitiotamme ja luottamaan siihen. Se on avain ja portti sisäiseen viisauteemme ja yhteys universaaliin tietoisuuteen.

Oppimisalusta

Koulutukset on You Tubessa olevia videokoulutuksia. Olet lämpimästi tervetullut Triangles koulutuksen verkkokoulutuksiin mukaan! Kun lähetät minulle sähköpostin ja haluat tilata koulutuksen, niin annan sinulle tilinumeron, johon voit koulutuksen maksaa. Sen jälkeen saat linkin koulutukseen, joka on käytössäsi jatkuvasti.