Verkkokursseja voit ostaa lähettämällä minulle sähköpostia.

• Olen lopettanut koulutukseni eri opistoissa, mutta koulutukseni ovat edelleen tilattavissa yrityksille ja pienryhmille.
  • Saat minuun parhaiten yhteyden vuokko.travanti@gmail.com tai soittamalla numeroon 0456521725

• Verkkokoulutuksistani voit saada ideoita ja voit saada oivalluksia omaan elämääsi ja ajatteluusi. Voit käyttää niitä niin kauan kuin haluat, ne ovat YouTubessa.

• Voit myös saada hyötyä ja iloa ihmissuhteisiisi Triangles Peilikortiteista ja opaskirjasta, jotka ovat tavattoman helppo tapa lisätä itse- ja ihmistuntemusta.

• Kahta työpajaani pidän vieläkin Tampereella ja pyydettäessä muuallakin: Muutosten peli ja SoulCollage, niistä tietoa alla.

Kiitän lämpimästi kaikkia kursseilleni osallistuneita ympäri Suomea!  Voikaa hyvin!

Muutosten lautapeli

Pelaamme pienryhmissä henkistä peliä. Se avaa portit intuitiiviseen viisauteen. Tiedostamattomat esteet löytyvät. Peliä pelataan fyysisellä, emotionaalisella, henkisellä ja sielullisella tasolla. Peli on matka itseen. Kokemuksena se on hauska ja mielenkiintoinen.

Oletko ajatellut, että voisit lisätä itsetuntemusta ja oman elämäsi ymmärrystä lautapelin avulla? Se on mahdollista Muutosten pelin (Transformation game) avulla. Elämässämme on usein tiedostamattomia esteitä ja hidasteita, jotka jarruttavat matkaamme. Ne voivat olla joko fyysisellä, emotionaalisella, henkisellä tai sielullisella tasolla, peliä pelataan kaikilla tasoilla. Pelin prosessin avulla etsitään vastauksia, jotka voivat poistaa tiedostamattomat esteemme ja pääsemme etenemään elämässämme ja suuntaamaan paremmin tavoitteisiimme.

Symbolityöpaja SoulCollage

Tule luomaan SoulCollage-kortit muutamalla irti leikatulla kuvalla, jotka yhdistät intuitiivisen viisautesi ja mielikuvituksesi avulla. Käsi kädessä sisäisen viisautesi, intuitiosi ja luovuutesi kanssa saat aikaan kortteja, jotka mystisellä tavalla auttavat sinua näkemään aidon todellisen itsesi.

SoulCollage on Seena Frostin luoma menetelmä, jossa tehdään upeita kortteja omasta elämästä täysin intuitiivisesti. Teemme kortteja rakkaistamme ja rakkaillemme. Seenan sanojen mukaan ompelemme varjojamme eli eheydymme prosessin avulla. Käytämme ihan tavallisia lehdistä leikattuja kuvia ilman sanoja. Voit tuoda omia kuvia mukanasi, mutta kurssilla kuvia riittää. Mitään ennakko-osaamista sinulla ei tarvitse olla. Vain utelias mieli. Emme analysoi, emmekä psykologisoi, työskentelemme ilman sanoja. Päivä on kuin loma itsestä ja arjesta.

Triangles koulutuksen verkkokursseja löydät osiosta Verkkokurssit.