Valmennus

Amor fati

Etsitkö koulutusta, valmennusta tai työnohjausta?

itsellesi - ryhmällesi - työyhteisöllesi - yrityksellesi - motivoimiseen ja johtamiseen, työyhteisötaitoihin, asiakaspalveluun, vuorovaikutukseen, neuvottelutaitoihin, esimiestaitoihin, kouluttamiseen ja esiintymiseen, viestintään, ihmisten erilaiseen käyttäytymiseen yleensä ja työhyvinvointiin

NLP - Oletko kiinnostunut NLP:stä?
mutta pitkät koulutukset ja suuret ryhmät eivät ole sinun juttusi. Nyt voit opiskella NLP:tä yksityisesti kahden tunnin jaksoissa sinulle sopivina aikoina, mutta kuitenkin pätevän NLP trainerin ohjauksessa. Kysy lisää!

Haluatko ymmärtää ihmisen käyttäytymistä paremmin?
ryhmässä - työyhteisössä - organisaatiossa - yhteiskunnassa - yksin - kaksin - perheessä - suvussa? Triangles P e i l i korttien avulla se tapahtuu helposti.

Löydä uusia näkökulmia ja oivalluksia. Tutustu uusiin henkilökohtaisen kasvun työpajoihimme!
Pysähdy tälle pysäkille, lue lisää ja löydä omasi!