Triangleskoulutus

Luomme oman todellisuutemme

Tervetuloa sivuilleni!

Nimeni on Vuokko Travanti.

Reilusti yli neljäkymmentä vuotta olen kahlannut läpi erilaisten oppien, lukenut lukemattoman määrän kirjoja, käynyt kymmenissä maissa tutkien, kuunnellen, nähden, kokien, koko ajan etsien ja tähän on tultu, tähän hetkeen tässä ja nyt, muuta ei ole.

Kunnioituksesta elämän lakeja kohtaan istun ja olen. Luotan laeista eniten siihen, että kaikella on aikansa. Kun lähden ja kuljen, tiedän, että on aika lähteä ja kulkea. Kun jään ja pysähdyn, niin tiedän, että on aika jäädä ja pysähtyä.

Viimeiset yli 20 vuotta olen toiminut kouluttajana ja työnohjaajana  erilaisissa yrityksissä eri toimialoilla ja julkisella sektorilla, sekä eri opistoissa vapaan sivistystyön parissa ja kirjoittanut pari kirjaa.

NLP on toiminut minulle portaina henkiseen kasvuun ja sisäisen viisauden tiedostamiseen. Mistään en ole ollut enemmän kiinnostunut kuin ihmisen mielestä. Ihmisestä ihmeenä. Mitään en tiedä ja mitä enemmän yritän ymmärtää, sen vähemmän ymmärrän.

Verkkokoulutus-osuudessa on koulutuksiani matkalla sinne, missä jo olemme.

Blogiani ja kirjojani kirjoitan oikea-aivoisena vasenaivoisessa maailmassa.

Teen vielä koulutuksia, työnohjauksia ja elämänvalmennuksia, myös  etänä Teamsilla tai Zoomilla.

Vuokko Travanti,

Kouluttaja, työnohjaaja, valmentaja,
NLP-trainer, draama-kouluttaja

mailini: vuokko.travanti@gmail.com

info@triangleskoulutus.net

Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta:

Koulutuksia voit vielä tilata yrityksesi tarpeisiin.

Yhteystiedot:

Sänköposti: vuokko.travanti@gmail.com