NLP-Miellejärjestelmät

Tämä itsetuntemusta ja ihmistuntemusta käsittelevä verkkokoulutus pitää sisällään 8 koulutusjaksoa, jotka on toteutettu videoina, joisoit helposti seurata esitystä dioilta ja kuunnella samalla luentoa. Videot ovat noin 15sa v-20 minuutin mittaisia.

Koulutus vie sinut tutustumaan ihmisen käyttäytymiseen arjen eri tilanteissa. Se avaa ymmärrystä siihen, miten erilaisia olemme ajattelussa ja asenteissamme. Se osoittaa sen, miten erilailla toimimme työssä ja kotona. Opit havaitsemaan, mitä merkityksiä eri miellejärjestelmiä käyttävät ihmiset antavat asioille ja tapahtumille elämässään eli miten heidän merkitysmaailmansa syntyy.

Huomaat, miten monella lailla voit oppia. Se kertoo syyt sille, miksi pukeutuminen tietyllä lailla on sinulle ainut oikea tapa. Se kertoo myös siitä, miksi haluat asua niin kuin asut nyt tai mistä haaveilet.

Ja ennen kaikkea se kertoo, miten aivot ohjaavat käyttäytymistämme.. Emme ehkä olekaan niin erilaisia, käytämme vain aivojamme eri tavoin.

Koulutus on käytännönläheinen, eikä huumoriakaan ole unohdettu. Koulutus perustuu pääosiltaan NLP:hen (Neuro Lingvistig programming).

Jos vielä epäröit, niin katso maksuton esittelyvideo: