Vuorovaikutuksen kuusi murretta - NLP-kurssi

Jokainen henkilö, kaikki elämäsi tapahtumat osuvat kohdallesi, koska olet vetänyt ne luoksesi.                    Voit itse päättää miten niihin suhtaudut

Miksi:

Tarvitsemme sanoja ymmärtääksemme muita ja tullaksemme itse ymmärretyksi. Tarvitsemme yhteisen kielen, sanojen, tunteiden, kehojen ja merkitysten kielen, jotta pääsemme toistemme luo, kohdataksemme tässä ja nyt.
NLP-murteet eivät ole vain kieli, ne ovat toista maata. Ne eivät ole vain sanoja, äänenpainoja ja sävyjä. Ne ovat myös tunteita, makuja, tuoksuja, valoja ja varjoja. Ne ovat kokemuksia, elämyksiä, saavutuksia, uskomuksia ja unelmia.

Mitä:

Konkreettinen ja käytännönläheinen vuorovaikutustaitojen koulutuspäivä:

Miten:

Koulutus perustuu NLP:n miellejärjestelmiin. NLP on ratkaisukeskeinen tapa tutkia ja kehittää vuorovaikutustaitoja. Se on nopea ja käytännönläheinen, konkreettinen ja välittömästi tuloksia tuottava tapa parantaa ihmissuhteiden sujuvuutta.

Kenelle:

Jokaiselle, joka on joskus pohtinut ihmisen erilaisuutta. Jokaiselle, joka haluaa kasvaa henkisesti , joka haluaa ymmärtää läheisiään paremmin ja tulla itse ymmärretyksi. Jokaiselle, jonka työhön kuuluu ihmisten kanssa kommunikointi ja työskentely. Jokaiselle, joka on kiinnostunut ihmisestä ja ihmisen käyttäytymisestä.

Tavoite:

Toteutus:

KAIKKI KEVÄÄN KURSSIT ON NYT PERUTTU KORONA-VIRUKSEN JOHDOSTA. OLEMME SIIRTYNEET VERKKOKOULUTUKSIIN. Tämän kurssin löydät verkkokoulutuksistamme nimellä Miellejärjestelmät!

Hinta: verkkokoulutuksena 59€

Pakettihinta verkkokoulutukselle ja Triangles Peilikorteille ja kirjalle 98€.

Ilmoittaudu: verkkokoulutuksiin voit ilmoittautua Pedanetissä.

Lisätietoa: info@triangleskoulutus.net tai 045 652 1725

Jokainen osallistuja voi myös hankkia verkkokoulutuksen hankittuaan: Triangles koulutuskortit ja Avain ihmistuntemukseen kirjan joiden avulla osallistuja voi löytää omat vahvuutensa ja kehittämisalueensa ja jatkaa opiskelua verkkokoulutuksen jälkeenkin.