Riitänkö itselleni - riitänkö muille? Työhyvinvointi-koulutus

Pienenpieni suunnanmuutos tänään johtaa aivan erilaiseen huomiseen

Miksi:

Työhyvinvointi koulutus on panostus, joka kannattaa tehdä. Henkilökunta on yrityksen tärkein pääoma, sen kunnosta on huolehdittava. Työhyvinvointipäivä on kuin vuosihuolto. Työuupumus voi yllättää, jollei oireita tunnisteta ajoissa. Sitä riskiä ei kannata ottaa.

Jo päivän mittainen työhyvinvointi koulutus antaa oivalluksia siitä, että paljon on tehtävissä oman työkunnon ja hyvinvoinnin eteen. Hyvinvoinnin palapeli koostuu monista palasista, joista kaikki eivät ole työpaikalla. Ihminen on kokonaisvaltainen psykofyysinen olento, joten kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Mitä:

• Mistä työhyvin vointi syntyy, mihin se murenee?
  • Vaatimusten vuoret: Riitänkö itselleni - riitänkö muille?
  • Kadotetut rajat
  • Perustehtävä - unohtuiko se?
  • Uskomukset, odotukset ja arvot ohjaavat meitä, mutta miten
  • Ihmisen elämänkaari ja kriisit
  • Hyvin muotoiltu tavoite hyvin voinnille

Miten:

Koulutus perustuu NLP:n harjoituksiin. NLP on ratkaisukeskeinen tapa tutkia ja kehittää työyhteisön ja yksilön hyvinvointia. Se on toimiva ja käytännönläheinen, konkreettinen ja välittömästi tuloksia tuottava tapa parantaa työssä jaksamista ja lisätä työkyvystä huolehtimisen taitoja.

Kenelle:

Työyhteisöt, jotka työskentelevät erityisen voimia vievillä aloilla. Koulutus voidaan räätälöidä kohderyhmän tarpeita vastaavaksi. Työyhteisöjen ja tiimien virkistyspäiväksi tai osaksi päivää, jossa etsitään keinoja voimaantua arjessa.

Tavoite:

Tuottaa kokemuksia ja oivalluksia omasta ja työyhteisön hyvinvoinnista, sen esteistä ja kuormituksista. Antaa keinoja sille, miten voi itse olla hyvinvoinnin luojana ja rakentajana työyhteisössä ja omassa työssään.

Toteutus:

Asiakkaan tiloissa tai asiakkaan valitsemissa tiloissa päivän koulutuksena tai virkistys- tai tykypäivän osana

Hinta:

Pyydä tarjous! Räätälöimme juuri teidän tarpeisiin sopivan koulutuksen tai luennon aiheesta.

Lupaus:

Jokainen osallistuja saa koulutuksissa koulutusmateriaalina: Triangles koulutuskortit ja Avain ihmistuntemukseen kirjan (arvo 60 €), joiden avulla osallistuja voi löytää omat vahvuutensa ja kehittämisalueensa ja jatkaa opiskelua koulutuspäivän jälkeenkin.