Haastavat ihmissuhteet

Todellista perhettäsi ei yhdistä veriside,  vaan yhteys perustuu toistenne elämän kunnioittamiseen ja siitä iloitsemiseen. Perheen jäsenet varttuvat harvoin saman katon alla (Richard Bach)

Miksi:

Jokaiselle meistä voi joskus elämän varrella tulla vastaan ylitsepääsemättömän vaikea ihmissuhde. Se voi olla työkaveri, esimies, asiakas, naapuri, anoppi, ystävä puoliso
- kuka vain.

Kaikkeen tottuu, mutta joskus vaikea ihmissuhde voi viedä voimat, varsinkin jos ei voi vain lähteä pois tilanteesta.

Mitä:

Tavoitteena tuottaa uusia näkökulmia ja keinoja selviytyä itselle hankalista ihmissuhteista, tuottaa oivalluksia siitä, miksi tietyllä lailla käyttäytyvät ihmiset ovat itselle haasteellisia, antaa ymmärrystä ihmisen lajityypillisestä käyttäytymisestä

Miten:
Tutkimme ihmisen erilaisuutta keskustellen ja pohtien ryhmän omia esimerkkejä hyväksi käyttäen. Aiheina mm.: itsetunto, narsismi, uhri, temperamentit ja hallintadraamat

Jokaiselle, joka haluaa parantaa elämänlaatuaan ja löytää syyt sille, miksi jotkut ihmiset vievät voimat ja toiset antavat niitä.

Jokainen osallistuja saa koulutuksissa koulutusmateriaalina: Triangles koulutuskortit ja Avain ihmistuntemukseen kirjan (arvo 60 €), joiden avulla osallistuja voi löytää syitä ja selityksiä ihmisen erilaiseen käyttäytymiseen.

Milloin: seuraa Ajankohtaista osiota, voit löytää tiedon, milloin tämä kurssi toteutetaan. Voit myös itse koota pienryhmän ja etsiä sopivan koulutustilan ja tilata tämän koulutuksen teille.